Nový klient – nové zážitky. Aj keď tento klient nie je tak celkom nový. A zážitky tiež len čiastočne.

V utorok večer som pricestoval do Prahy. Vlak bol nezvyčajne plný, ale do prvej triedy sa nahrnulo len zopár ľudí. Nebolo treba; vozeň bol plný. Bol plný piatich Španielov, ktorých hlasitosť a kadencia rozhovoru prerušovala Sade v slúchadlách aj Kulhánkovho “Mluvčího”. Ale tak je to vždy.

Hotel je od centra dosť ďaleko, ale v Prahe dotiahli mestskú hromadnú dopravu o čosi ďalej ako my – asi tak o dve generácie. S jedným prestupom som bol na recepcii o 30 minút. Očakával som drobné problémy, pretože recenzie na hotel boli veľmi rôznorodé. Ne(s)klamali.

Na recepcii sa nemluví. Slečna na mňa vytasila angličtinu s pravdepodobne španielskym prízvukom (zasa tí Španieli), moja rezervácia vytlačená v slovenčine ju isto viac prekvapila ako potešila a nasledovalo 5 minút prehrabávania sa v papieroch. Nakoniec ma ubytovali. Izba bola inak v pohode, najedol som sa a vyskúšal internet. Všetko šlapalo.

Na druhý deň (včera) mi volala šéfka. Vraj jej z kreditky strhli storno poplatok za to, že som sa neubytoval!